همه چیز درمورد نحوه انتخاب بهترین جراح بینی عمل بینی فانتزی
نوشته شده توسط : shaapaarak

زیبایی و آراستگی چهره ما عاملی است که اعتماد به نفس ما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. کارهای مختلفی هستند که می توانند باعث افزایش زیبایی و جذابیت چهره ما شوند. انواع آرایش ها از زمان های قدیم برای زیبا جلوه کردن و پوشاندن نقص های چهره به کار می رفته است. اما برخی نقص های چهره ما به گونه ای نیستند که بتوان با لوازم آرایشی آن ها را پوشاند یا اگر هم بشود به صورت موقتی امکان پذیر است. یکی از این ویژگی ها، اندازه و شکل بینی ما است. بینی یک عضو بسیار تاثیرگذار در زیبایی چهره است. نقص های این عضو چیزی نیست که بتوان به راحتی مخفی کرد. اما یک راه حل مناسب برای رفع این نواقص وجود دارد و آن عمل زیبایی بینی است.

در خیلی از افواه شنیده میشود که برای رینوپلاستی باید به بهترین جراح بینی تهران مراجعه نمود. اگر از دلیل این امر پرسیده شود به حساسیت این موضوع در اعتماد به نفس و سلامت فرد اشاره می‌شود. علاوه بر آن این عمل یک کار بسیار ظریف و دشوار بوده و به نوعی در نقطه‌ی مرزی میان علم و هنر پزشکی به سر می‌برد.

در این بافتار می‌توان ادعا کرد که با شناسایی و تقاضای زمان مشاوره و عمل توسط بهترین جراح بینی تهران بیمار با خیال راحت از سطح بالای درمان انجام شده اطمینان پیدا خواهد کرد. دلیل این امر جایگاه به ویژه و بالای جراحی پلاستیک در ایران و به خصوص در قطب شماره یک پزشکی کشور، یعنی تهران است. 

بهترین جراح بینی

 

مدل عمل بینی فانتزی از کجا آمده است؟

در سال های اخیر ، جراحی بینی پیشرفت چندانی نداشته است. در بسیاری از موارد جراحی بینی، جراحان قوس ها و زاویه های اغراق شده ای در بینی داوطلبان خود ایجاد می کردند. جراحان آن زمان برای توجیه این شیوه جراحی خود از عباراتی مانند "عروسکی" یا "فانتزی" استفاده می کردند.

یا همه می توانند عمل بینی فانتزی انجام دهند؟

با تعاریف زیبایی شناختی ، مدل عمل بینی فانتزی یا عروسکی نمی تواند در همه صورت ها ساخته شود. به عنوان مثال ، زاویه بین لب و بینی ، در حالت ایده آل 90 تا 100 درجه ، باید به 110 درجه افزایش یابد تا بینی عروسکی ایجاد شود.

این زاویه به فرد حالت مصنوعی می دهد و به ساختار داخلی و بینی طبیعی آسیب می رساند. ایجاد بینی زیبا معمولاً به پوست و غضروف خوبی نیاز دارد. اگر می بینید که افراد زیادی تحت جراحی بینی عروسکی قرار میگیرند ، خوب است بدانید که اکثر آنها دچار عوارض وخیم جراحی می شوند.

عمل بینی فانتزی

همچنین برای گرفتن بهترین نتیجه از جراحی زیبایی بینی باید ب توصیه های پزشک با دقت گوش کنید و پرهیزها و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به خوبی رعایت کنید. به یاد داشته باشید تنها با انجام این مراقبت ها می توان نتیجه عمل بینی را تثبیت کرد. همچنین عمل زیبایی بینی عوارضی دارد که برای بهبود سریعتر و کاهش تاثیر عوارض باید با تغذیه درست، پرهیز از دخانیات و عدم انجام فعالیت های سنگین از خود مراقبت کنید. برای دانستن نکات بیشتر درباره عمل زیبایی بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: عمل بینی فانتزی , بهترین جراح بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: